مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 12:162020-02-14اجتماعي

احتمال سقوط بهمن در جاده هراز


سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برابر پیش بینی هوا شناسی از امشب تا فردا بعد از ظهر بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی اعلام شده و در محور هراز احتمال سقوط بهمن داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های شرق استان تهران اظهار داشت: در مسیرهای فیروز کوه، هراز، محور امام رضا (ع) وآزاد راه حرم تا حرم نیمه سنگین است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: برابر مشاهده دوربین های دریافتی گره ترافیکی مشاهد نمی شود.

محبی عنوان کرد: طی دو روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در مسیرهای کوهستانی شرق استان بودیم و به همین دلیل، برف روبی و نمک پاشی توسط اداره راهداری انجام شده است.

محبی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راهور مستقر در جاده های شرق استان تهران، خاطر نشان کرد: تا این لحظه حادثه رانندگی منجر به فوت نداشته ایم.

وی به رانندگان توصیه کرد طی امروز و فردا به سفرهای غیرضروری نروند و درصورت الزام به سفر حتما با تجهیزات زمستانی در مسیرهای کوهستانی شرق استان تردد داشته باشند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان قبل از سفر شرایط راه ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره 88255555 و سایت 120 راهور و یا سامانه 141 راهداری دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سقوط بهمن در جاده هراز

احتمال سقوط بهمن در جاده هراز