مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-14سياسي

نماینده مرفه درد مردم را درک نمی کند


امام جمعه فردیس معیارهای کاندیدای اصلح را برای نمازگزاران تشریح و گفت: انتخاب نمایندگان باید بر اساس معیار و ضابطه باشد نه قومیت و همزبانی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های امروز نماز جمعه فردیس،  با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی، گفت:  برخی ها برای معرفی خود به هر حیله ای متوسل می شوند؛ به دروغ و شایعات دامن می زنند و با لجن مال کردن دیگران می خواهند برای خود رای جمع کنند.

وی توجه به دو نکته مهم در خصوص انتخابات را مورد تاکید قرار داد و  افزود: همه باید برای افزایش مشار کت مردم در انتخابات تلاش کنیم  و باید انتخاب درست و اصلح داشته باشیم.

خطیب جمعه فردیس با تاکید براینکه در انتخاب کاندیداها نباید به حد اقل ها بسنده شود؛ یادآور شد: انسان عاقل باید با در نظر گرفتن حداکثر امتیازات، در کاندیداها، کسی را که صلاحیت و شایستگی بیشتری دارد، انتخاب کند.

  وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب نماینده اصلح، تصریح کرد: نماینده ای باید به مجلس راه پیدا کند که متدین، متخصص، متعهد و دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد که در این راستا تحقیق و بررسی در خصوص عملکرد گذشته کاندیدا در سمت های پیشین ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مرفه درد مردم را درک نمی کند

نماینده مرفه درد مردم را درک نمی کند