مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-14ورزشي

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند


آیین تجلیل از برترین های ورزش های رزمی شهرستان گناوه با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و ورزشکاران در سالن تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم برنامه های متنوعی شامل حرکات زیبای رزمی توسط ورزشکاران رزمی کار و قهرمانان، اجرای موسیقی سنتی، پخش کلیپ از فعالیت های ورزشکاران و مربیان و هیأت ورزش های رزمی شهرستان اجرا شد.

یوسف بهتری رییس فدراسیون ورزش های رزمی کشور در این مراسم گفت: فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران تعداد زیادی از سبک های رزمی کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی افزود: این فدراسیون با دو بال سبک ها و استان ها فعالیت دارد و ارتباط منطقی بین سبک ها و هیأت های استان ها برقرار است.

بهتری خاطر نشان کرد: در تقسیم بندی منابع فدراسیون ورزش های رزمی هم سبک ها و هم استان ها مد نظر قرار دارند و استان بوشهر نیز از استان های مهم کشور در زمینه ورزش های رزمی کشور محسوب می شود که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی کشور بیان کرد: اساتید بسیاری در این رشته در کشور وجود دارد و با توجه به تعداد استادید و متعدد بودن سلایق می توان سبک ها ورزش های رزمی را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند

برترین های ورزش های رزمی گناوه تجلیل شدند