مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-14سياسي

باید حق کارگران گرفته شود/ بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر امروز در همایش انتخاباتی جامعه کارگری استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد رضاییه برگزار شد، - کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ فساد اقتصادی در کشور بدون حمایت مسئولین رخ نمی دهد، گفت: در چندین سال گذشته تلاش ما بر این بوده است مبارزه با مفاسد اقتصادی را از لایه های بزرگ تر آغاز کنیم و افراد اصلی را پیدا کنیم و این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی ظهر امروز در همایش انتخاباتی جامعه کارگری استان قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد رضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه ما به عنوان افراد ناظر به شرایط کشور باید تغییرات اساسی و جدی را دنبال کنیم، اظهار کرد: کارکرد نخست ما رفع مشکل فرهنگی کشور است.

وی افزود: فرهنگ اشرافی گری و عدم ترجیح مستضعفین بر کاخ نشینان که به یک مشکل بزرگ در کشور تبدیل شده است باید رفع شده و تغییر پیدا کند.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما وظیفه داریم قانون را ملاک قرار دهیم، عنوان کرد: در قانون اساسی اصول بسیاری اعم از اینکه هر ایرانی یک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حق کارگران گرفته شود/ بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است

باید حق کارگران گرفته شود/ بافت فرسوده قم ظلم به حق مردم است