مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-14سياسي

فعالیت 420 کانون فرهنگی مساجد در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 420 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان، گفت: کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد پایگاه هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 420 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان، گفت: کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد پایگاه هایی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

احمدحسین فتایی امروز در مراسم افتتاح کانون فرهنگی ـ هنری سردار سلیمانی در خرم آباد، اظهار کرد: حضور پُرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به جهانیان ثابت کرد که راه شهدا و امام شهدا ادامه دارد و توطئه های دشمنان بی اثر است.

وی با بیان این که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چه در زمان حیات و جهاد و چه با شهادت خود همواره محور وحدت بوده اند، ادامه داد: این فرمانده مقاومت به عنوان یک چهره نظامی پیش از تسخیر هر منطقه و موضعی به منظور شکست داعش و دشمنان، قلب های مردم را تسخیر کرده بود.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم شهرهای مختلف در مراسم بزرگداشت و تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دهنده محبوبیت این شهید و جایگاه مردمی وی بود.

مدیرکل ارشاد لرستان گفت: شهادت سردار سلیمانی منشأ وحدت بین شیعیان به ویژه ملت های ایران و عراق شد و چهره پلید جنایتکاران غربی را بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 420 کانون فرهنگی مساجد در لرستان

فعالیت 420 کانون فرهنگی مساجد در لرستان