مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 05:062020-02-15ورزشي

مددکاران قزوین، هزار و 906 فرصت شغلی ایجاد کردند


محمد صیادی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: مددکاری، خدمتی حرفه ای است که بر پایه دانش و مهارت های خاص قرار گرفته و هدف آن کمک به افراد و گروه هایی است که بتوانند استقلال شخصی، اجتماعی و رضایت خاطر فردی و اجتماعی را به دست آورند.

صیادی با اشاره به اهمیت این امر، گفت: مددکاری اجتماعی کمک می کند مددجو مشکل خود را شناخته و به توانایی های خود پی ببرد و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود بر آید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 59 مددکار در استان قزوین به 28 هزار و 300 خانوار تحت حمایت خدمت ارائه می کنند که به طور میانگین هر مددکار کار خدمت رسانی به 479 خانواده را برعهده دارد.

صیادی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از مددجویان تحت حمایت استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، مرکز مددکار اسلامی در قزوین تأاسیس شده و پرونده مددجویان خانم به بانوان مددکار سپرده شده است.

وی با اشاره به برنامه ارزیابی مددکاران خاطرنشان کرد: عملکرد مددکاران در دوره های یک ماهه به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد تا ضمن تقدیر از مددکاران پرتلاش، زمینه رقابت سالم نیز با سایر مددکاران فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددکاران قزوین، هزار و 906 فرصت شغلی ایجاد کردند

مددکاران قزوین، هزار و 906 فرصت شغلی ایجاد کردند