مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-15ورزشي

تیم اسپوکس قزوین به مقام سوم مسابقات کشوری دست یافت


دبیر هیات انجمن های ورزشی استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره رقابت های لیگ سراسری اسپوکس مردان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور هشت تیم برگزار شد.

مجید کاکاوند گفت: در این رقابت ها تیم های ساوالان مشکین شهر، فجر سمنان، باشگاه شهید قاسمی قزوین، باشگاه اسپوکس آمل، باشگاه سهند لنجان، هیات انجمن های ورزشی فلاورجان، پادرا فارس و باشگاه فرهنگیان مسجد سلیمان حضور یافتند.

وی اضافه کرد: اسپوکس کاران در این رقابت ها طی 2 روز به صورت رفت و برگشت در سالن ورزشی مجتمع صنعت آب و برق اصفهان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسوول ورزشی افزود: از استان قزوین نیز یک تیم متشکل از ابوالفضل عیسی زاده، عباس پایکوب، امیر حسین چمانی، داوود قلندری و سیامک رضاخانی به این رقابت ها اعزام شده بودند.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی از استان موفق شد مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و ظرفیت ها و توانمندی های این رشته ورزشی نوپا را در قزوین به همگان ثابت نماید.

اسپوکس یکی از ورزش های تازه تاسیس موسوم به ورزش سریعترین، با هوشترین و قویترین ها است که با استفاده از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم اسپوکس قزوین به مقام سوم مسابقات کشوری دست یافت

تیم اسپوکس قزوین به مقام سوم مسابقات کشوری دست یافت