مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-15سياسي

آغاز فعالیت ساختمان شمالی «پلاسکو» از سال 99 / رفع خطر از 1052 ملک ناایمن


شهردار منطقه 12 تهران با اعلام اتمام عملیات مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان شمالی پلاسکو تا پایان اسفندماه، از فعالیت مجدد این ساختمان در سال جدید خبر داد.

- آغاز فعالیت ساختمان شمالی پلاسکو از سال 99 / رفع خطر از 1052 ملک ناایمن شهردار منطقه 12 تهران با اعلام اتمام عملیات مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان شمالی پلاسکو تا پایان اسفندماه، از فعالیت مجدد این ساختمان در سال جدید خبر داد.

علی محمد سعادتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که بعد از حادثه پلاسکو ساختمان شمالی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و در آن زمان مسئولان امر توصیه به تخریب این ساختمان داشتند تا به صورت یکپارچه با برج جنوبی ساخته شود، گفت: اما از آنجایی که کسبه و هیات مدیره این ساختمان راضی به این امر نبودند، شهرداری منطقه بررسی شرایط ساختمان از نظر ایمنی را در دستور کار قرار داد و مشخص شد ساختمان قابلیت مقاوم و ایمن سازی را دارد.

وی با بیان این که از 20 شهریور سال گذشته پروژه مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان شمالی پلاسکو آغاز شد، اظهار کرد: کسبه و هیات مدیره با اخذ مشاوران در این زمینه نسبت به ایمن سازی ساختمان در مقابل حریق، ایجاد دسترسی های خروجی بیشتر، افزایش تعداد آسانسور، نصب درهای ضد حریق، سبک سازی ساختمان، تقویت ستون ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ساختمان شمالی «پلاسکو» از سال 99 / رفع خطر از 1052 ملک ناایمن

آغاز فعالیت ساختمان شمالی «پلاسکو» از سال 99 / رفع خطر از 1052 ملک ناایمن