مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-15سياسي

جزییات سی وسومین جشنواره بین المللی خوارزمی


دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با بیان این که در این دوره از جشنواره 328 طرح ارسال شده است، گفت: از این تعداد 15 طرح منتخب به عنوان طرح های برگزیده انتخاب شدند.

- دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی خوارزمی با بیان این که در این دوره از جشنواره 328 طرح ارسال شده است، گفت: از این تعداد 15 طرح منتخب به عنوان طرح های برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی الیاسی در نشست خبری امروز با بیان این که جشنواره بین المللی خوارزمی رهیافت سنجیده ای برای شناسایی و معرفی طرح های برتر ملی و قدردانی از دانشمندان و پژوهشگران است، افزود: این جشنواره که بنیاد آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 66 پایه گذاری شد، اکنون به عنوان باسابقه ترین جشنواره علمی جمهوری اسلامی ایران سه دهه افتخارآمیز از برگزاری مستمر آن می گذرد.

الیاسی خاطرنشان کرد: پس از پشت سر گذاشتن سه دهه از فعالیت های این جشنواره ظرفیت های قابل بهره برداری ای ایجاد شده است، به گونه ای که بیش از 200 دانشمند خارجی و ایرانی مقیم خارج از 50 کشور جهان در این رویداد مشارکت داشتند، از این رو این جشنواره آیینه تمام نمایی از پویایی علمی، خودباوری دانش پژوهان و فناوران ایرانی و تلاش مستمر کشور در هدایت جوانان و پژوهشگران به منظور دستیابی به بهترین راه های توسعه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سی وسومین جشنواره بین المللی خوارزمی

جزییات سی وسومین جشنواره بین المللی خوارزمی