مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-15اقتصادي

چالش های نمایشگاه کتاب و یک پیش بینی


رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران از ناگزیر بودن مدیران نمایشگاه کتاب از افزایش قیمت غرفه های نمایشگاه برای این که دخل و خرج نمایشگاه متناسب باشد گفت و البته در مقایسه با تبلغات کتاب در روزنامه، - این هزینه را ناچیز دانست.

او همچنین برای روزهای ابتدایی نمایشگاه کتاب رکود در فروش را پیش بینی کرد.

هومان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت غرفه های سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و موضع اتحادیه نسبت به این افزایش قیمت که ممکن است به ضرر ناشران کوچک باشد، گفت: شرایطی ایجاد شده بود که ناگزیر از افزایش قیمت بودیم.

اگر می خواستیم حداقل های سال گذشته را داشته باشیم و با همان کیفیت پارسال نمایشگاهی ارائه دهیم، نمی توانستیم افزایش قیمت نداشته باشیم.

در جایی نمی توان برای قیمت کاری کرد، دوستانی که تصمیم به افزایش قیمت گرفتند ناگزیر بودند؛ قیمت همه چیز بالا رفته بود و باید دخل و خرج نمایشگاه را تنظیم می کردند.

او افزود: این که به ناشران فشار وارد می شود، درست است.

من دقیق نمی دانم هزینه غرفه متری چقدر می شود، فکر می کنم برای 9 متری حدود 700هزار تومان می شود، اگر ناشر بخواهد استفاده نمایشگاهی از آن بکند، یک فرصت مغتنم است تا کالاهای خود را عرضه کند و آن ها را به نمایش بگذارد، ناشر با مولفان و مترجمان مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های نمایشگاه کتاب و یک پیش بینی

چالش های نمایشگاه کتاب و یک پیش بینی