مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:052020-02-15اقتصادي

تایید صلاحیت 45هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهرهای جدید/قیمتها قطعی نیست


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، از تأیید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح قدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی با بیان این که در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید، هر دو وجه مشارکتی و ثبت نامی را پیش می بریم، افزود: تاکنون صلاحیت 45 هزار نفر در بخش ثبت نامی متقاضیان مسکن در شهرهای جدید احراز شده که این افراد، در حال تکمیل پرونده خود هستند.

وی در خصوص ساز و کار قیمت گذاری واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید، گفت: هر شیوه قیمت گذاری باید در شورای مسکن استان مصوب شود؛ به این معنا که ارقامی که اعلام می شود، ارقام اولیه است و با توجه به شرایط ساخت، موقعیت شهرها و هزینه های آماده سازی زیرساخت، قیمت ها متفاوت خواهد بود؛ یعنی قیمت ها مانند مسکن مهر یک عدد مشخص و از پیش تعیین شده نخواهد بود و در نهایت، این قیمت را شورای مسکن هر استان مصوب خواهد کرد.

طاهرخانی، همچنین در خصوص میزان فروش عرصه در شهرهای جدید کشور گفت: مبلغی که توانسته ایم در سال جاری از فروش عرصه در شهرهای جدید کسب و در آماده سازی، محوطه سازی، تأمین زیرساخت ها و خدمات روبنایی مسکن مهر هزینه کنیم، بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 45هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهرهای جدید/قیمتها قطعی نیست

تایید صلاحیت 45هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهرهای جدید/قیمتها قطعی نیست