مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-15اقتصادي

نمایشگاه های فرهنگی و اقتصادی در کشورهای اروپایی برپا شود


با برپایی نمایشگاه های فرهنگی و اقتصادی باید رویکرد مردم دیگر کشورها نسبت به ایران را تغییر داده و به توسعه مناسبات کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفتگو که روز شنبه در استانداری قزوین برگزار شد، با تبریک میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: فعالیت اتاق بازرگانی در حوزه تجارت در شرایط تحریم ارزشمند است و یکی از ظرفیت های موجود در کشورهای cis است که بستر خوبی در تجارت دارند و ما نیز محصولات خوبی داریم که می تواند بازار هدف ما برای صادرات و سرمایه گذاری باشد.

وی بیان کرد: قزاقستان بستر خوبی دارد و ما قادریم در کشاورزی و دامداری به توسعه روابط با آنها فکر کنیم و از موقعیت این کشور برای صادرات به سایر کشورها هم استفاده کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: قزاق ها دنبال توسعه روابط با همه کشورها هستند و با مناسبات بین المللی روند خوبی که دارند و به کشور ما هم نیم نگاهی دارند می توانیم کارهای مهمی را عملیاتی کنیم.

وی افزود: لازم است نمایشگاه های متعددی در کشورهای هدف برگزار کنیم و کالای ایرانی را معرفی کنیم زیرا ما در صنایع غذایی و الکترونیک که محصول رقابتی داریم می توانیم بسترهای خوبی را مهیا کنیم، لذا بهتر است یک کمیته کاری تشکیل شده و ظرفیت اقتصادی سیاسی و فرهنگی کشورها بررسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های فرهنگی و اقتصادی در کشورهای اروپایی برپا شود

نمایشگاه های فرهنگی و اقتصادی در کشورهای اروپایی برپا شود