مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-15سياسي

دولت از مدرسه داری دست بکشد/ «سند 2030» کی بود؟ کجا بود؟


محمود مهرمحمدی معتقد است که دولت باید از مدرسه داری دست بکشد، اما باید منابع مالی را تأمین کند و در توزیع منابع هم خیلی عادلانه تر اقدام شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در پنجمین و ششمین سلسله نشست های بررسی چالش های گلوگاهی نظام تعلیم و تربیت که در خبرگزاری فارس برگزار شد، محمود مهرمحمدی مهمان فارس بود و اردوان مجیدی، پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت و مشاور مدیرعامل خبرگزاری فارس، پرسشگر این گفت وگو بود.

در جلسه پیشین این گفت وگوی طولانی که به دیدگاه های ایشان در مسائل مهم و کلیدی پرداخته شد، مباحثی نظیر بررسی دلایل اجرایی نشدن سند تحول و نواقص و چالش های پیش روی آن، رویکردهای متداول در اقدامات نظام رسمی آموزش و پرورش و تنگناهای آن، مسأله تمرکز زدایی از نظام تعلیم و تربیت، پرداخته شد.

گفت وگوهای جلسه پیشین در سه بخشمنعکس شد.

  در جلسه دوم این گفت وگوی طولانی، مباحثی نظیر تمرکز زدایی، تولید و اجرای سند تحول، سند 2030، دانشگاه فرهنگیان و تحصیل در خانه مورد بحث قرار گرفت؛ این گفت وگوها سعی می کند تنگناهای تحول تعلیم و تربیت را مورد کنکاش قرار دهد.

در ادامه، این گفت وگو را می خوانیم: * مصاحبه قبلی بازتاب های متفاوت و خوبی داشت؛ بحث هایی مطرح شد و ناتمام ماند و سؤالاتی نیز باقی ماند، و ضمن اینکه نقدها و سؤالاتی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از مدرسه داری دست بکشد/ «سند 2030» کی بود؟ کجا بود؟

دولت از مدرسه داری دست بکشد/ «سند 2030» کی بود؟ کجا بود؟