مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-15سياسي

سیمای شهر بجنورد خدشه دار از پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی


تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از دو روز گذشته در خراسان شمالی هم زمان با سراسر کشور آغاز شد و شاهد راه اندازی ستادهای نامزدهای انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه در این استان بوده ایم.

- ایسنا/خراسان شمالی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از دو روز گذشته در خراسان شمالی هم زمان با سراسر کشور آغاز شد و شاهد راه اندازی ستادهای نامزدهای انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه در این استان بوده ایم.

وقتی در خیابان های شهر بجنورد قدم می زنیم با چتایی هایی مواجه می شویم که شهرداری بر روی دیوارها نصب کرده است تا نامزدها اقلام تبلیغاتی خود را بر روی آن ها نصب کنند.

این اقدام شهرداری به خاطر جلوگیری از برهم خوردن منظر شهری است اما بازهم دیده می شود که بسیاری از بروشور و برگه های تبلیغاتی بر روی در و دیوار، تیرچراغ برق و درخت های شهر با چسب نوار و یا سریش نصب شده بود که حتی این امر ناراحتی و عصبانیت برخی کاسبان و شهروندان شهر را نیز به همراه داشت.

بطوریکه یکی از کسبه های شهر که دارای ملک تجاری بود می گفت صبح که برای باز کردن مغازه ها از منزل بیرون آمدم دیدم با سریش برگه های تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به در و دیوار مغازه نصب شده که پس از کندن این برگه ها جای سریش بر روی دیوار باقی ماند و از میان نرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای شهر بجنورد خدشه دار از پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی

سیمای شهر بجنورد خدشه دار از پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی