مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-15سياسي

مردم با انتخاب درست افراد آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) گفت: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می گذرند مورداحترام هستند، مردم هم باید با انتخاب درست خود افراد انقلابی و آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند تا با خدمت صادقانه گامی در جهت رشد و پیشرفت کشور برداریم.

- ایسنا/قزوین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) گفت: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می گذرند مورداحترام هستند، مردم هم باید با انتخاب درست خود افراد انقلابی و آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند تا با خدمت صادقانه گامی در جهت رشد و پیشرفت کشور برداریم.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان طور که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مطرح شد انتخابات همیشه برای ما یک فرصت و برای دشمنان یک تهدید بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران زمین در روز دوم اسفندماه آزمون بزرگ دیگری را پیش رو دارند، ادامه داد: دشمن همیشه برای انتخابات حساب ویژه ای باز کرده و با طراحی برنامه های وسیع تلاش می کند نقشه های شوم خود را در قالب انتخابات طراحی و اجرایی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الأمر (عج) تصریح کرد: مردم در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور در راهپیمایی عزت، اقتدار و عظمت خود را نشان دادند و در دوم اسفندماه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با انتخاب درست افراد آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند

مردم با انتخاب درست افراد آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند