مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-15ورزشي

این پرواز ادامه دارد...


تن تب دیده فوتبال بوشهر روزگارانی است که با فراز و نشیب های یک تیم سفید پوش همراه و همگام است و این پرنده محبوب جنوب که هرگاه بال می گشاید سایه افتخار و شادمانی را بر این کهن دیار می گستراند.

- ایسنا/بوشهر تن تب دیده فوتبال بوشهر روزگارانی است که با فراز و نشیب های یک تیم سفید پوش همراه و همگام است و این پرنده محبوب جنوب که هرگاه بال می گشاید سایه افتخار و شادمانی را بر این کهن دیار می گستراند.

عبدالرضا کللی، فعال ورزشی و مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نوشت: ورزشگاه شهید مهدوی این روزها به سرزمین رویاهای شیرینی تبدیل شده است که فرزندان مکتب دهداری و یادگاران زنده یادان زنگویی، گرانبها، خجسته، تورانی، ثابت، مصلح و.

عاشقانه هنرنمایی می کنند تا هوادارانی که با دلتنگی در انتظار پیروزی تیمشان بودند با گامهای استوار و پیروزمندانه مردان غیرتمند سفیدپوش نفس بکشند.

حالا که در پروسه ای چهار ساله پیوند شاهین و شهرداری و شورای شهر با حمایت های کارساز یک تیم پرطرفدار را از لیگ دسته 2 به لیگ برتر سوق داده می تواند با دقت نظر و تلاشی مضاعف شاهین شهرداری بوشهر را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر معرفی کند که تن هر تیمی را در ورزشگاه شهید مهدوی بلرزاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این پرواز ادامه دارد...

این پرواز ادامه دارد...