مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-15ورزشي

باشگاه نفت آبادان: تا آخرین ریال غرامت را از اسکوچیچ می گیریم/ به تیم ما ظلم کردند


باشگاه صنعت نفت آبادان مصر است در صورتی که سرمربی پیشین این تیم و سرمربی کنونی تیم ملی غرامتش را پرداخت نکند به فیفا شکایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جدا از نحوه جدایی دراگان اسکوچیچ از نفت آبادان که انتقادات زیادی را به سویش روانه کرد از نظر حقوقی بین او و باشگاه نفت آبادان توافق نامه ای امضا شده که در صورت عدم رعایت از سوی مربی کروات مسئولان نفت آبادان می توانند از او به فیفا شکایت کنند.

در این توافق نامه ذکر شده در صورت عقد قرارداد این مربی با تیم های ایرانی به فاصله 5 روز بعد از امضای قرارداد اسکوچیچ باید مبلغ 140 هزار دلار به این باشگاه آبادانی غرامت بدهد اما درحالی که بیشتر از 5 روز از امضای قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال می گذرد هنوز این مربی کروات برای پرداخت غرامتش به باشگاه پیشین خود اقدامی نکرده است.

باشگاه نفت آبادان هم این حق را برای خود قائل است در صورتی که از سوی سرمربی تیم ملی ایران اقدامی انجام نشود به فیفا شکایت کند و تبعات آن علاوه بر خود اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال را هم در برمی گیرد.

از سوی دیگر اسکوچیچ که با شروع نیم فصل دوم ساز جدایی از جمع طلایی پوشان را کوک کرد، با صداقت با مسئولان نفت آبادان رفتار نکرد و اکنون شرایط این تیم برخلاف نیم فصل اول خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه نفت آبادان: تا آخرین ریال غرامت را از اسکوچیچ می گیریم/ به تیم ما ظلم کردند

باشگاه نفت آبادان: تا آخرین ریال غرامت را از اسکوچیچ می گیریم/ به تیم ما ظلم کردند