مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-15سياسي

آخرین جزییات از مدل جدید پرداخت اعتبار پژوهشی به دانشجویان


معاون دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشریح جزییات تامین اعتبار پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: در ابتدای کار 75 پروژه برای دانشجویان دکتری و پسا دکتری تعریف شده است.

- مهدی پاکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به راه اندازی سامانه ستاپ ، گفت: ستاپ در واقع سامانه تامین اعتبار پژوهشی و مختص به دانشجویانی است که در حال گذراندن تز هستند.

وی افزود: در چند سال اخیر بحث تامین مالی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پرداخت حقوق به آنها یکی از دغدغه های مهم حوزه تحقیق و پژوهش بود، لذا به منظور اینکه این افراد با خیالی آسوده، متمرکز بروی کار خود بوده و مجبور نباشند برای امرار معاش، مشغول به کار در بیرون از محیط دانشگاهی و تحقیقاتی شوند، سامانه ستاپ را که ترجمه ای از همان گرنت پژوهشی است، طراحی کردیم که اواخر دیماه مراحل تکمیلی آن نیز پایان یافت.

پاکزاد ادامه داد: اکنون پروژه ها (50 پروژه برای دکتری و 25 پروژه برای پست دکتری) در سامانه ستاپ بارگذاری شده است و ان شاء الله به زودی بصورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد.

معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به علوم انسانی، گفت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب و نظر به اینکه علوم انسانی نسبتا کمتر مورد توجه شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از مدل جدید پرداخت اعتبار پژوهشی به دانشجویان

آخرین جزییات از مدل جدید پرداخت اعتبار پژوهشی به دانشجویان