مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-15سياسي

حضور نمایندگان انقلابی درمجلس یازدهم به این مجموعه اقتدار می بخشد


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: حضور نمایندگان انقلابی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به این مجموعه اقتدار می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد میر مهدی اظهار داشت: بحث تشکیل ائتلاف انقلاب اسلامی این است که سایر تفکرات راست و چپ کنار گذاشته شود و بایستی بحث انقلاب را مطرح کنیم، اهداف امام راحل که طی 15 سال از سال 42 تا 57 پیگیری و در سال 57 به ثمر رساندند و تا سال 67 در برنامه های آن حضور داشتند و پس از ایشان سپس با رهبری رهبر معظم انقلاب این جریان در کشور دوباره فعال شد.

وی ادامه داد: تفکر ما در این بود که افرادی مسئولیت ها را در دست می گیرند، انقلابی هستند و نمی خواستیم خود را به طور مستقیم وارد فضای کشور کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در برخی موارد اصل انقلاب اسلامی مورد بی مهری قرار گرفته و عده ای با اعمال و رفتارها آن را به فراموشی سپرده اند.

در همین راستا نیروهای انقلابی تصمیم گرفتند با احزاب، افراد حول محور ولایت همه جمع شوند و برای آینده کشور به ویژه طرحی که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیان کردند، وارد میدان شوند.

حجت الاسلام میر مهدی گفت: هر زمانی صحنه انقلاب به فرد دیگری سپرده، شکست خوردیم و هر زمان به دست انقلابیون واگذار شد، پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان انقلابی درمجلس یازدهم به این مجموعه اقتدار می بخشد

حضور نمایندگان انقلابی درمجلس یازدهم به این مجموعه اقتدار می بخشد