مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:562020-02-15اقتصادي

امکان ترخیص بیش از 150 خودرو از گمرکات خوزستان فراهم شد


با توجه به اعلام شرایط جدید توسط گمرک ایران برای ترخیص خودروهای دپو شده، بیش از 150 خودرو دپو شده در گمرکات خوزستان امکان ترخیص دارند.

- ایسنا/خوزستان ناظر گمرکات خوزستان گفت: با توجه به اعلام شرایط جدید توسط گمرک ایران برای ترخیص خودروهای دپو شده، بیش از 150 خودرو دپو شده در گمرکات خوزستان امکان ترخیص دارند.

غلامرضا بلوطی میرزا در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت خودروهای خارجی دپوشده در گمرکات خوزستان اظهار کرد: گمرک ایران شرایطی برای وضعیت ترخیص خودروهای دپوشده اعلام کرده است و این شرایط شامل برخی از خودروهای دپوشده خارجی در گمرک و بنادر خوزستان نیز می شود.

وی افزود: بر اساس آنچه که به ما اعلام شده، خودروهایی که تولید کشور آمریکا نیستند و حجم موتور آن ها کمتر 2500 سی سی است اجازه ترخیص از گمرکات را دارند اما خودروهای آمریکایی قطعا اجازه ترخیص ندارند.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: در این زمینه همچنین برای ترخیص خودروهای بالای 2500 سی سی که در گمرک دپو شده اما تولید آمریکا نیستند، موافقت هایی صورت گرفته است و نتیجه دقیق این تصمیم گیری به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

بلوطی میرزا ادامه داد: در حال حاضر حدود 300 خودرو خارجی در گمرکات خوزستان دپو شده است که با توجه به شرایط اعلام شده، بیش از 150 دستگاه خودرو امکان ترخیص را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ترخیص بیش از 150 خودرو از گمرکات خوزستان فراهم شد

امکان ترخیص بیش از 150 خودرو از گمرکات خوزستان فراهم شد