مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-15فرهنگي

جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین به اختتامیه رسید


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم گفت: این جشنواره با تکیه بر نهضت تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با محوریت فرهنگ رضوی برگزار شد.

محمد حسین اسماعیلی افزود: امسال با تغییر رویکرد این جشنواره، تولید محتوا در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت در حالیکه در سال های گذشته صرفا به رسانه های دیجیتال در آن پرداخته می شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه های دینی و اهل بیت به ویژه امام رضا (ع) در جامعه و تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی، ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار شد.

اسماعیلی، از رشد چندین برابری آثار رسیده به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نسبت به دوره قبل خبر داد و افزود: امسال سه هزار و 386 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین ارسال شده بود.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین آثار رسیده از استان های خراسان رضوی، تهران و زنجان بوده است، خاطر نشان کرد: آثار ارسالی از 29 استان کشور بیشتر در حوزه عکس، عکس نوشته و ویدیو کلیپ و در راستای فرهنگ رضوی، احادیث و زیارت رضوی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین به اختتامیه رسید

جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین به اختتامیه رسید