مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-15اجتماعي

نخستین دوره کلاس مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در خدابنده آغاز شد


مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس مربیگری فنی و تخصصی درجه سه بدنسازی و پرورش اندام از 26 بهمن ماه تا یکم اسفند امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، تصمیم به برگزاری این کلاس مربیگری درجه سه، گرفته شد، اظهار داشت: این کلاس مربیگری در محل دانشگاه پیام نور شهرستان خدابنده و با شرکت قریب 60 نفر از علاقه مندان زن و مرد به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

زرگری یادآور شد: پارسال کلاس مربیگری درجه سه بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان خرمدره و آذر ماه امسال نیز در شهرستان ابهر برگزار شد که با استقبال علاقه مندان مواجه شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطرنشان کرد: یک دوره کلاس مربیگری فنی و تخصصی درجه سه بدنسازی بانوان و پرورش اندام مردان در زنجان از 19 تا 24 آبان ماه بطور همزمان در شهرستان های زنجان و ابهر، برگزار شد.

زرگری افزود: برای حضور در این کلاس مربیگری درجه سه 141 نفر ثبت نام کرده اند که 90 نفرشان مربوط به شهرستان زنجان و 51 نفر دیگر نیز مربوط به شهرستان ابهر بود که در آمفی تئاتر خوابگاه شهید رستمخانی واقع در مجموعه انقلاب شهر زنجان و سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور ابهر، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره کلاس مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در خدابنده آغاز شد

نخستین دوره کلاس مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در خدابنده آغاز شد