مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-15سياسي

خاموشی اصلاح طلبان و چراغ سبز اعتدالگرایان فارس برای ارایه لیست انتخاباتی


6 روز دیگر صندوق های رای، تکلیف قوه قانونگذاری کشور را برای چهار سال دیگر مشخص می کنند و این روزها نامزدهای انتخاباتی در یک ماراتن رقابت انتخابات برای راهیابی به بهارستان به سر می برند.

اصولگرایان استان فارس که از روزهای نخست بررسی صلاحیت ها، صلاحیت اکثریت داوطلبانشان تایید شد در این کارزار انتخابات با شدت و قدرت بیشتری فعالیت می کنند و تکلیفشان از روز اول در ارایه لیست انتخاباتی و نحوه ورود به عرصه انتخابات مشخص بود.

امروز نیز نامزدهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در یک کنفرانس خبری به ارایه دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

اعتدالگرایان نیز که پیش از این به دلیل نداشتن نامزد تایید صلاحیت شده ای که متناسب با سیاست های حزبی شان باشد، بنایی بر ارایه لیست انتخاباتی در 15 حوزه انتخابیه نداشتند پس از پایان آخرین مرحله از بررسی صلاحیت داوطلبان، کمی امیدوارتر شدند و لیستی هرچند ناقص در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و 11 حوزه انتخابیه دیگر استان فارس ارایه می دهند.

اصلاح طلبان فارس نیز که از روز نخست هیچ کدام از نامزدهای شاخص شان تایید صلاحیت نشد پس از برگزاری جلسات مختلف به این نتیجه رسیدند که امکان ارایه لیست انتخاباتی برای آنان وجود ندارد و چراغ خاموش در انتخابات یازدهمین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی اصلاح طلبان و چراغ سبز اعتدالگرایان فارس برای ارایه لیست انتخاباتی

خاموشی اصلاح طلبان و چراغ سبز اعتدالگرایان فارس برای ارایه لیست انتخاباتی