مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:262020-02-15اقتصادي

استاندار: چرخ توسعه گلستان با سرعت درحال چرخیدن است


هادی حق شناس روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی یکی از بزرگترین مجتمع های اقامتی، تجاری، گردشگری، تفریحی و پذیرایی شمال کشور در گنبدکاووس اظهار داشت: باوجود تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا علیه ملت و نظام اسلامی ایران، استان گلستان توانسته با انجام طرح ها و پروژه های زیرساختی و عمرانی دربخش های مختلف گام های خوبی برای توسعه بردارد.

وی یادآور شد: به عنوان مثال در ایام دهه فجر امسال در این استان افزون بر 30 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرای آن آغاز شد که 50 درصد بیشتر از پروژه های دهه فجر سال قبل بود.

دکتر حق شناس ادامه داد: دربخش زهکشی اراضی در گلستان تا قبل از سال 92 فقط سه هزار هکتار از اراضی این استان زهکشی شده بود اما از سال 92 تا الان 52 هزار هکتار زهکشی شده و عملیات زهکشی 30 هزار هکتار دیگر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه پاسداران در حال انجام است و قرار است 50 هزار هکتار دیگر نیز به این قرارگاه برای زهکشی تحویل شود.

وی تصریح کرد: چندی پیش نیز اقدامات خوبی در بحث تکمیل زیرساخت های باقی مانده از خط ریلی راه آهن اینچه برون گنبدکاووس از جمله خطوط عریض نرمال و تغییر بوژی به ارزش 290 میلیارد ریال انجام شد و فقط 200 متر از این خط عریض در خاک ترکمنستان باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: چرخ توسعه گلستان با سرعت درحال چرخیدن است

استاندار: چرخ توسعه گلستان با سرعت درحال چرخیدن است