مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-15سياسي

میرزایی: مردم از رأی شان به عنوان یک حق مسلم شهروندی چشم پوشی نکنند


رأی حق شهروندی و حق مسلم مردم است و از مردم می خواهم از این حقشان چشم پوشی نکنند.

- جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور در پای صندوق های رأی حق شهروندی مردم است و مردم با استفاده از این حق خود سرنوشت شان را در 4 سال آینده در حوزه قانون گذاری مشخص می کنند.

وی افزود: مردم نباید از این حق مسلم خود چشم پوشی کنند؛ چراکه در صورت عدم مشارکت در انتخابات و چشم پوشی از این حق مسلم شان، عده ای دیگر با استفاده از این رأی شرایط دیگری را رقم خواهند زد.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: هر چه حضور مردم پای صندوق های رأی پرشورتر و آگاهانه تر باشد به انتخاب صحیح کمک می کند و مجلسی که با پشتوانه قوی رأی مردمی تشکیل شود طبعا در حوزه تقنین و نظارت با قدرت بیشتری عمل می کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات است که مجلسی قوی تشکیل می شود و حضور پرشور و رأی آگاهانه مردم موجب تشکیل مجلسی کارآمد و قوی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور حضور کم رنگ مردم در انتخابات موجب بروز مشکلات برای کشور می شود و حضور کم رنگ در انتخابات دشمن را برای اعمال فشار بیشتر تشویق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزایی: مردم از رأی شان به عنوان یک حق مسلم شهروندی چشم پوشی نکنند

میرزایی: مردم از رأی شان به عنوان یک حق مسلم شهروندی چشم پوشی نکنند