مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-15اقتصادي

680 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد


خالد جعفری روز شنبه در جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کردستان اظهار داشت: بیش از 680 میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری به بخش کشاورزی استان از محل منابع مختلف اعم از بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 98، اشتغال پایدار روستایی، رونق تولید پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همکاری و همدلی موجود بین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و دیگر مجموعه های مرتبط موجب شده در این شرایط سخت تامین منابع موفق به دریافت این میزان تسهیلات در بخش کشاورزی شویم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه هر چقدر از منابع ملی سهم تسهیلات بیشتری دریافت کنیم، به نفع استان است، افزود: بانک کشاورزی کردستان در پرداخت تسهیلات از محل تبصره 18 ملی عملکرد رضایت بخشی داشته و امیدواریم دیگر بانک های استان هم از این بانک الگو بگیرند.

جعفری با بیان اینکه طی دو سال اخیر در بخش امور دام سرمایه گذاری و جذب تسهیلات در استان رشد قابل ملاحظه ای پیدا کرده است، تاکید کرد: سطح زیرکشت گلخانه در استان 18 هکتار است که 17 هکتار گلخانه هم تسهیلات لازم را دریافت کرده و در حال احداث هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: تسهیلاتی که از صندوق توسعه ملی و توسعه پایدار روستایی و تبصره 18 اختصاص پیدا کرد منجر به تحول خوبی در بخش های مختلف صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

680 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد

680 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد