مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-15سياسي

رزاز رفت / قدمگاهی مدیر جدید فرودگاه بجنورد شد


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدابراهیم قدمگاهی را به عنوان مدیر فرودگاه بجنورد منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سیاوش امیرمکری به دلیل تعهد، سوابق و تجربه های قدمگاهی، وی را به عنوان مدیر جدید فرودگاه بجنورد منصوب و اظهار کرد: امید است مدیر جدید فرودگاه بجنورد با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان به کار برد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: ازجمله مأموریت های قدمگاهی در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی مؤثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تأکید بر شناسایی و به کارگیری نیروهای مستعد و جوان باهدف همتا پروری و کادر سازی اشاره کرد.

وی گفت: در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب وکارها و وصول به موقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزاز رفت / قدمگاهی مدیر جدید فرودگاه بجنورد شد

رزاز رفت / قدمگاهی مدیر جدید فرودگاه بجنورد شد