مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-15بين الملل

ائتلاف متجاوز ضربات میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می دهد


سخنگوی انصارالله در واکنش به حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به الجوف که منجر به کشته شدن دستکم 30 تن و مجروحیت ده ها نفر شد، گفت، ائتلاف متجاوز همیشه ضربات دردآور میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز (شنبه) اعلام کرد، برآورد های اولیه حکایت از آن دارد که در پی حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به شهر المصلوب در استان الجوف یمن 30 تن کشته و تعدادی زخمی شده اند.

وی به شبکه المسیره گفت، پرواز گسترده جنگنده های ائتلاف بر فراز این منطقه مانع از بیرون کشیدن اجساد کشته ها و امدادرسانی به مجروحان می شود.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله در واکنش به این موضوع در توییتر خود نوشت: ائتلاف سعودی-آمریکایی سبکسر مانند همیشه وقتی ضربات دردآوری در میدان های رویارویی نظامی دریافت می کند با گستاخی و حماقت به هدف گرفتن غیرنظامیان روی می آورد همانگونه که صبح امروز ده ها غیرنظامی در شهر المصلوب استان الجوف شهید و زخمی شدند.

دبیرکل حزب الامه یمن هم اعلام کرد، پاسخ به این جنایت مانع از ارتکاب جنایت های دیگر علیه غیرنظامیان یمنی خواهد شد.

جنبش انصارالله یمن دیشب از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی ائتلاف سعودی در آسمان استان الجوف واقع در شمال یمن خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف متجاوز ضربات میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می دهد

ائتلاف متجاوز ضربات میدانی را با کشتن غیرنظامیان جواب می دهد