مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-15اقتصادي

آب سدهای سرنی و استقلال برای شرب و کشاورزی میناب تخصیص می یابد


دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در بخش آب در استان هرمزگان انجام داده که از جمله آن می توان به احداث آب شیرین کن ها و سدهای مختلف در این استان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آیین افتتاح سد سرنی در شهرستان میناب با بیان اینکه راه اندازی این سد در استان هرمزگان یک کار ارزشمند است، عنوان کرد: وزارت نیرو به مقوله تامین آب در هرمزگان توجه ویژه ای دارد و در این راستا سد سرنی در شهرستان میناب با سرعت قابل قبول و پشتیبانی مناسب، امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در بخش آب در استان هرمزگان انجام داده که از جمله آن می توان به احداث آب شیرین کن ها و سدهای مختلف در این استان اشاره کرد.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به احداث دو آب شیرین کن بزرگ 100 هزار متر مکعبی و یک میلیون متر مکعبی در بندرعباس که از اقدامات شاخص دولت در این استان محسوب می شود، تامین آب شرب پایدار شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر از این طریق انجام می شود.

همتی تصریح کرد: با توجه به احداث دو آب شیرین کن بزرگ در بندرعباس و خرید تضمینی آب از این آب شیرین کن ها جهت تامین آب شرب پایدار شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر، آب دو سد استقلال و سرنی در شهرستان میناب برای مصرف شرب و کشاورزی در این شهرستان مورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سدهای سرنی و استقلال برای شرب و کشاورزی میناب تخصیص می یابد

آب سدهای سرنی و استقلال برای شرب و کشاورزی میناب تخصیص می یابد