مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-15سياسي

شهادت حاج قاسم شاه بیت مداحان در دیدار با رهبر معظم انقلاب


دیدار سالانه مقام معظم رهبری با مداحان و شاعران اهل بیت(ع) کشور صبح امروز شنبه 26 بهمن ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد و در مجموع 9 نفر از مداحان و شاعران اهل بیت(ع) مدیحه سرایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دیدار سالانه مقام معظم رهبری با مداحان و شاعران  اهل بیت (ع) کشور صبح امروز شنبه 26 بهمن ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم در مجموع 9 تن از مداحان و شاعران اهل بیت (ع) شامل محمدجواد احمدی، سیدصادق عبادی از کرج، حنیف طاهری از تهران، حمزه علی پور از قم، احمد بابایی از تهران، محمود شریفی از کاشان، مهدی قربانی از تبریز، عبدالعظیم نجفی از عراق و جعفر ملائکه از مشهد مدیحه سرایی کردند که هرکدام به نحوی به ماجرای شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کردند.

  براساس این گزارش، حنیف طاهری مداح اهل بیت(ع) در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت.

او 4 قطعه شعر از بیژن ارژن، علیرضا قزوه، مرحوم عابد تبریزی و قادر طهماسبی خواند که متن آن به شرح زیر است: دادیم به حکمتی به لطفی به شما از این همه سوره سوره کوثر را کوتاه ترین سوره قرآن یعنی کوتاه ترین راه رسیدن به خدا نه مثل ساره ای و مریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حاج قاسم شاه بیت مداحان در دیدار با رهبر معظم انقلاب

شهادت حاج قاسم شاه بیت مداحان در دیدار با رهبر معظم انقلاب