مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-15سياسي

شعری که اشک های رهبر معظم انقلاب را جاری کرد


مهدی قربانی مداح اهل بیت(ع) از تبریز در دیدار سالانه مداحان و شاعران اهل بیت(ع) با مقام معظم رهبری به مدیحه سرایی پرداخت که اشعار ترکی او با اشک های معظم له همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، دیدار سالانه مقام معظم رهبری با مداحان و شاعران اهل بیت (ع) از سراسر کشور صبح امروز شنبه 26 بهمن ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این دیدار 9 نفر از مداحان و شاعران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند اما از این میان مقام معظم رهبری با اشعار یکی از شاعران اشک ریختند.

مهدی قربانی مداح تبریزی در این دیدار اشعاری از محمدرضا بحری را به زبان فارسی و ترکی خواند که در بیان ابیات ترکی آن مقام معظم رهبری اشک ریختند.

این مداح اهل بیت (ع) در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز سعادتی داشتم در دیدار مداحان با مقام معظم رهبری که خروجی آن وحدت و همدلی میان مداحان است، مدیحه سرایی داشته باشم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار مجدداً بر تلاش مداحان در عرصه ترویج و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی تأکید کردند.

وی با اشاره به اشک ریختن مقام معظم رهبری در زمان شعرخوانی اش تصریح کرد: مقام معظم رهبری برروی اشعار ترکی توجه ویژه ای داشتند و در سال 87 نیز زمانی که محضر ایشان شعرخوانی ترکی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعری که اشک های رهبر معظم انقلاب را جاری کرد

شعری که اشک های رهبر معظم انقلاب را جاری کرد