مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-15اقتصادي

به کمک ابزارهای اقتصادی با پدیده قاچاق مبارزه شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: قاچاق پدیده ای اقتصادی است و باید با ابزار و اهرم اقتصادی با آن برخورد و مقابله شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: قاچاق پدیده ای اقتصادی است و باید با ابزار و اهرم اقتصادی با آن برخورد و مقابله شود.

بهروز اکرمی امروز شنبه 26 بهمن ماه در یازدهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه قاچاق کالا به عنوان یک پدیده اقتصادی در تمام دنیا وجود دارد، افزود: برای مهار این پدیده اقتصادی باید ابزار اقتصادی استفاده کرد و ابزارهای امنیتی را به عنوان آخرین راهکار مدنظر قرار داد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی، امنیتی و قضایی به حوزه قاچاق موبایل ورود کرد، اما آنچه اثربخش بود اتخاذ تصمیم فنی و اقتصادی بود و همین تصمیم باعث شد که امروز قاچاق موبایل به صفر نزدیک باشد و خوشبختانه در حوزه قاچاق پوشاک نیز اهرم های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است که می توان با این روند به دستاوردهای مثبت دست یافت.

اکرمی با تاکید بر توجه به موضوع قاچاق به صورت چمدانی بویژه در حوزه پوشاک، بیان کرد: در کنار قاچاق چمدانی باید برای وضعیت مناطق آزاد نیز فکری کرد به هرحال سالانه این مناطق مسافران بسیاری را جذب می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کمک ابزارهای اقتصادی با پدیده قاچاق مبارزه شود

به کمک ابزارهای اقتصادی با پدیده قاچاق مبارزه شود