مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-15سياسي

افق حرکت رسانه ها باید در راستای تراز تمدن اسلامی باشد


محمدرضا بهمنی روز شنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در استان قزوین با بیان اینکه رسانه ها ابزار اصلی انتقال اطلاعات و ایده ها در سطح جوامع هستند، افزود: چنین رسانه ای که می خواهد در افق تمدنی شکل گیرد، باید وجوه متمایزی در تعریف رسانه تمدنی و غیر تمدنی داشته باشد و از کارکرد اطلاع رسانی به کارکرد معرفت افزایی مخاطبان حرکت کند.

وی اظهار داشت: ما در گذشته با 600 رسانه و امروز با هزاران رسانه در فضای مجازی سر و کار داریم که این تحولات، چالش هایی را برای اهالی رسانه و حاکمیت در پی داشته و از سوی دیگر فرصت ها و ظرفیت هایی را ایجاد کرده است.

بهمنی افزود: یکی از این فرصت ها فراهم کردن امکان فعالیت رسانه ای برای عموم مردم است، از این رو فعالان در مجموعه بنیاد بین الملی امام رضا(ع) هوشمندی به خرج داده و رسانه های دیجیتال را هم در موضوعات جشنواره قرار دارند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به افق پیش رو که به تعبیر مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب نامگذاری شده است نیازمند رسانه های در خور گام دوم انقلاب هستیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش رسانه های تراز تمدنی، افزود: باید رسانه ها از پررنگ کردن نقش سلبریتی ها و چهره سازی آنها به الگوسازی گام بردارند و از بعد فردی گرایی به سمت بعد اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق حرکت رسانه ها باید در راستای تراز تمدن اسلامی باشد

افق حرکت رسانه ها باید در راستای تراز تمدن اسلامی باشد