مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-15ورزشي

نگاهی به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران از ابتدای سال جاری


زمینه سازی برای گسترش ورزش همگانی در پایتخت و ایجاد فرصت های مختلف برای حضور شهروندان در فعالیت های ورزشی از جمله اهدافی است که سازمان ورزش شهرداری تهران در سال 98 آن را دنبال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زمینه سازی برای بسط و گسترش ورزش همگانی در پایتخت و ایجاد فرصت های مختلف برای حضور شهروندان در فعالیت های ورزشی از جمله اهدافی است که سازمان ورزش شهرداری تهران در سال 98 آن را دنبال کرده است.

در همین باره برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی با رویکرد ملی و هماهنگ با 18 کلانشهر، برگزاری دوهزار و 435 فعالیت تفریحی- ورزشی، جشنواره و همایش با مشارکت بیش از یک میلیون و 875 هزار و 500 نفر و برگزاری مسابقات المپیاد، پارالمپیاد، رقابت های خانواده محور و مناسبتی در 50 رشته ورزشی، برپایی ایستگاه های ورزش شهروندی در یک هزار و 120 ایستگاه ورزش شهروندی ویژه آقایان و بانوان از جمله فعالیت های سازمان ورزش در سال 98 بوده است.

برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشهای ساحلی (فوتبال، والیبال، پتانک و بهکاپ) و برگزاری نخستین دوره لیگ کودکان کار با حضور 32 تیم از مناطق 22 گانه از دیگر اقدامات سازمان به شمار می رود.

برپایی خیابان ورزش در مناطق 22 گانه بصورت هفتگی با تعداد 429 برنامه، برگزاری اولین دوره مسابقات بین نسلی (مادر، دختر و مادربزرگ-پدر، پسر و پدربز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران از ابتدای سال جاری

نگاهی به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران از ابتدای سال جاری