مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 18:452020-02-15ورزشي

بخش اندیشه ورزان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان راه اندازی شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بخش «اندیشه ورزان» در تبلیغات اسلامی استان خوزستان با هدف «هم اندیشی» با بخش های مختلف استان راه اندازی شده است.

- اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بخش اندیشه ورزان در تبلیغات اسلامی استان خوزستان با هدف هم اندیشی با بخش های مختلف استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخش هیئت اندیشه ورز در تبلیغات استان خوزستان راه اندازی شده است که در این بخش فعالان و اندیشه ورزان قرآنی، بانوان، مساجد، هیئت و ورزشکاران هر کدام دعوت می شوند و با آنها گفت وگو و مشورت می شود که چگونه می توان این فعالیت ها را به نحوی انجام بدهیم که اثرات بیشتری را در بر داشته باشد.

وی افزود: در این راستا با برخی گروه ها جلسه برگزار شده است که با شنیدن صحبت های آنها راه حل و راهکار استخراج خواهیم کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از ساختمان دارالقرآن امام رضا (ع) شهرستان کارون، بیان کرد: تلاش شده است از این ساختمان استفاده خوبی در راستای توسعه کارهای فرهنگی در این شهرستان استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این ساختمان سه منظوره شامل دارالقرآن، اداره تبلیغات شهرستان کارون و دبیرستان دخترانه صدرا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اندیشه ورزان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان راه اندازی شد

بخش اندیشه ورزان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان راه اندازی شد