مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 19:152020-02-15ورزشي

بهبودی در افزایش آمار ازدواج رخ داده است


با وجود افزایش وام و تسهیلات ازدواج در سال های اخیر هیچ بهبودی در افزایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج به وجود نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی تندگویان عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام گفت: با وجود افزایش وام و تسهیلات ازدواج در سال های اخیر هیچ بهبودی در افزایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج به وجود نیامده و این نشان از عدم تعهد پذیری جوانان برای تشکیل زندگی مشترک دارد که امیدواریم با کمک ائمه جمعه و نهادهای فرهنگی بتوان تغییر نگرشی در جوانان به وجود آورد.

معاون امور جوانان با اشاره به اهمیت ترویج مباحث فرهنگی و اخلاقی در حوزه ازدواج و خانواده گفت: اگرچه اقتصاد می تواند تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش ازدواج داشته باشد اما مباحث فرهنگی و موضوع عدم تعهد پذیری جوانان از مشکلات اساسی کشور در حوزه ازدواج است.

تندگویان به موضوع خیرین ازدواج اشاره کرد و گفت: برای اولین بار با وزارت کشور به یک توافق رسیدیم که مجمع ملی خیرین ازدواج تشکیل شود تا در دادن امکانات و تسهیلات هم به خیرین و هم به جوانان بتوانیم کار اساسی انجام دهیم.

تندگویان همچنین با اشاره به راه اندازی دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده گفت: تقریباً 400 دفتر در کل کشور فعالیت می کنند که آموزش های رایگان در حوزه ازدواج مانند مدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی در افزایش آمار ازدواج رخ داده است

بهبودی در افزایش آمار ازدواج رخ داده است