مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-15ورزشي

توقف استاد بزرگ شطرنج ایران برابر شطرنجباز ارمنی


دور سوم از هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین شنبه شب در رشت پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم این دور، مسعود مصدق پور برابر سیرانیوش گوکاسیان از کشور ارمنستان به نتیجه مساوی دست یافت تا از صدرنشینی فاصله بگیرد.

همچنین در دیگر بازی های مهم برگزار شده این دور امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان برابر مهرداد صداقتی به برتری رسید، گیگا کاپارادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان موفق شد رامتین طاوسی راد از ایران را مغلوب کند و گئورگ هاروتجیان از ارمنستان مقابل ماهان رمضانی از ایران پیروز شد.

در سایر بازی های مهم دور سوم نیز دیدار آرش طاهباز و مانی جاهدی با نتیجه مساوی خاتمه یافت، ووگار رسولف از جمهوری آذربایجان برابر مریم آوتسیان از ارمنستان به برتری دست یافت و مهدی غلامی از ایران برابر کیارش گراییلی دیگر شطرنجباز ایرانی پیروز شد.

همچنین آذر میرزایوف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان مقابل علیرضا مبارک از ایران به برتری رسید، الکساندر اودوکیموف از روسیه امیرررضا رضوی از ایران را شکست داد و مسراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان برابر سیدکیان پورموسوی از ایران به برتری رسید.

با توجه به نتایج کسب شده و تا پایان دور سوم جدول گروه اول که با حضور اساتید و شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 1800 در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف استاد بزرگ شطرنج ایران برابر شطرنجباز ارمنی

توقف استاد بزرگ شطرنج ایران برابر شطرنجباز ارمنی