مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 04:552020-02-16فرهنگي

کاخ موزه های تهران را بشناسید


کاخ موزه نیاوران چه به عنوان کاخ و چه به عنوان موزه در بردارنده بخشی از تاریخ این کشور است که در گوشه و گوشه آن به نمایش در آمده است.

- با این که خیلی از ما در تهران زندگی می کنیم و تمام نقاط این شهر را زیر پا گذاشته ایم اما هستند کسانی که هنوز نمی دانند چه گنجنیه گران بهایی از اسناد و آثار تاریخی در موزه ها و مکان های تاریخی این شهر نهفته است که شاید دیدن آن برای کسانی که در سایر نقاط دنیا زندگی می کنند یک آرزو باشد.

کاخ موزه نیاوران سفر به عمق تاریخ کاخ موزه نیاوران چه به عنوان کاخ و چه به عنوان موزه در بردارنده بخشی از تاریخ این کشور است که در گوشه و گوشه آن به نمایش در آمده است.

در واقع هر کدام از گوشه های این کاخ نمایش دهنده بخشی از تاریخ، هنر و سیاست این کشور است چه به صورت آثاری که در آن نمایش داده شده است و چه به عنوان محلی که تحولات سیاسی بخشی از تاریخ ما در آن صورت گرفته است.

سی سال قبل کاربری این کاخ به موزه تغییر یافت و دیگر تحولات عمده سیاسی در آن صورت نمی گیرد اما این عمارت به خودی خود را ارسی های قدیمی و حوض ها و گچ بری ها و سقف های چوبی اش و محلی برای نمایش ظرف های بلورین ایرانی و خارجی که موزه حوضخانه نمایش داده شده است، یک اثر هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ موزه های تهران را بشناسید

کاخ موزه های تهران را بشناسید