مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-16سياسي

مجاهدت در مسیر تزکیه نفس رمز رسیدن به کمالات انسانی است


مجاهدت در مسیر تزکیه نفس رمز رسیدن به کمالات انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا محمدی شنبه شب در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا (س) که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: برخی فضیلت ها را انسان از موقع تولد به همراه داشته و برخی از فضائل را نیز انسان با تلاش و مجاهدت به دست می آورد.

امام جمعه طبس با بیان اینکه فضائل اکتسابی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است، بیان کرد: حضرت فاطمه (س) در هر دو دسته از فضائل و کمالات بسیار سرآمد بودند.

محمدی با تأکید بر اینکه تولد از پدر و مادری برجسته از جمله فضیلت های ذاتی حضرت زهرا (س) است، ادامه داد: البته علاوه بر این ها این بزرگ زن بانوی اسلام فضیلت ها و کمالات اکتسابی فراوان چون نمونه بودن در شئون همسری و مادری دارد.

وی افزود: دختر بزرگ پیامبر اسلام (ص) با مجاهدت های فراوان به جایی رسید که حضرت مهدی (عج) بر الگو بودن مادرشان حضرت زهرا (س) تأکید کردند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه در وجود همه انسان ها علاقه به داشتن الگو به صورت طبیعی وجود دارد، گفت: البته در مواردی چون چشم و هم چشمی، اسراف ها و خریدن جهیزیه های گران قیمت الگو برداشتن از دیگران بسیار نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت در مسیر تزکیه نفس رمز رسیدن به کمالات انسانی است

مجاهدت در مسیر تزکیه نفس رمز رسیدن به کمالات انسانی است