مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:352020-02-16ورزشي

اردوان صاحب: کشور از داوران المپیکی کشتی خالی شده / مدیریت ضعیف داوری در فدراسیون


مدرس بین المللی داوری کشتی وضعیت داوری کشتی کشور را خالی از داوران بین المللی بیان کرد و گفت: مدیریت ضعیف فدراسیون کشتی در بخش داوری ضربات سختی را به پیکره داوری کشور وارد کرده است.

- اردوان صاحب در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت داوری کشتی در خراسان شمالی اظهار کرد: سن داوران در این استان بالا رفته و باید با برگزاری کلاس های مختلف داوران جوان به این رشته وارد شوند و جوان ترها جای سایرین را پر کنند و به مسابقات بزرگ برای داوری راه پیدا کنند.

وی خراسان شمالی را ازجمله استان های صاحب کشتی در کشور دانست و افزود: این استان نیازمند داوران تحصیل کرده و جوان است تا در استان رشد پیدا کنند و ظرفیت بالقوه داوری استان به فعلیت برسد.

مدرس بین المللی داوری فدراسیون کشتی همچنین در پاسخ به وضعیت داوری ایران در المپیک پیش رو خاطرنشان کرد: یک نماینده داوری از ایران در این مسابقات به قضاوت می پردازد که تاکنون این فرد مشخص نشده اما طی ماه های آینده، نماینده داوری کشتی ایران در المپیک 2020 اعلام خواهد شد.

وی وضعیت فعلی داوری کشتی ایران در جهان را نامناسب توصیف کرد و افزود: در رأس داوری کشتی دنیا هیچ گونه کرسی بین المللی به ایرانیان داده نشده و طی چندسال اخیر، مدیریت غلط و اشتباه فدراسیون کشتی کشور، ضربات جبران ناپذیری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوان صاحب: کشور از داوران المپیکی کشتی خالی شده / مدیریت ضعیف داوری در فدراسیون

اردوان صاحب: کشور از داوران المپیکی کشتی خالی شده / مدیریت ضعیف داوری در فدراسیون