مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-16سياسي

انتقاد معاون شهردار بجنورد از نامزدهای مجلس بخاطر تخریب مبلمان شهری


محمد خاکشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون، 2 هزار مترمربع چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده است تا نامزدهای انتخابات، تبلیغات خود را بر روی آن انجام دهند.

وی افزود: با این وجود متاسفانه بسیاری از کاندیداها خارج از این فضاها اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ در فضاهای غیرمجاز سطح شهر می کنند که باعث بر هم ریختگی فضای شهر می شود.

خاکشور با اشاره به جمع آوری تمامی پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب بر روی در و دیوار شهر و در مکان های غیرمجاز نصب شده اند، خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزدها فقط در اماکن مشخص شده شهر مجاز است.

وی اظهار داشت: در این راستا با توجه به عدم رعایت این مساله توسط بسیاری از کاندیداهای انتخابات در راستای برخورد با آنها تا امروز تعداد 10 مورد داربست بنرهای غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد به جمع آوری 800 مورد پوسترهای غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: تعداد 200 بنر و پارچه های کوچک تبلیغاتی نیز از مکان های غیرمجاز از قبیل سازه های تبلیغاتی شهری و حتی درختان و دیوارها جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون شهردار بجنورد از نامزدهای مجلس بخاطر تخریب مبلمان شهری

انتقاد معاون شهردار بجنورد از نامزدهای مجلس بخاطر تخریب مبلمان شهری