مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-16سياسي

نماینده اصلاح طلب: مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت


مردم ما به این بلوغ فکری رسیده اند که حضور پرشور آنها در انتخابات با منافع ملی و امنیت شان گره خورده و با درک این موضوع حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت.

- رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم از بلوغ فکری لازم برخوردارند و می دانند باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

ما به این بلوغ فکری مردم احترام می گذاریم و مطمئن هستیم مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت.

وی افزود: مردم به خوبی منافع ملی خود را درک می کنند و می دانند حضور پرشور آنها در انتخابات به امنیت ملی آنها گره خورده و فراتر از بحث انتخاب بحث حضور پرشور پای صندوق های رای است و همگی در انتخابات شرکت خواهند کرد تا ما انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می شود تا نمایندگانی که انتخاب می شوند و مجلسی که تشکیل می شود به پشتوانه رای قوی مردمی بهتر می توانند در حوزه قانونگذاری و نظارت عمل کنند.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: دشمنان ما همواره سعی در ایجاد توطئه علیه کشور و ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی دارند که حضور پرشور مردم در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصلاح طلب: مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت

نماینده اصلاح طلب: مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت