مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:162020-02-16اجتماعي

مشکل قطعی آب شرب 30 روستای خلخال برطرف شد


فرامرز بهنژاد روز یکشنبه در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهری و روستابی خلخال افزود: در جریان بارش برف سنگین و قطعی برق و همچنین یخ زدگی تاسیسات آبرسانی به علت شدت سردی هوا آب 30 روستای واقع در بخش های شاهرود و مرکزی این شهرستان قطع شده بود که با برقراری مجدد جریان برق و همچنین تعویض و یا تعمیر تجهیزات آسیب دیده از برف و سرما آب پایدار این روستاها هم اکنون برقرار شده است.

وی اظهارداشت: در طول روزهای گذشته و در جریان قطعی آب شرب روستاهای خلخال علاوه بر تامین 2 هزار بطری آب معدنی از سوی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برای توزیع در بین اهالی روستاهای دارای مشکل قطعی آب ،شرکت آبفای شهری و روستایی این استان نیز نسبت به تهیه ،تامین و توزیع هزار کیسه آب شرب پنج لیتری بسته بندی شده توسط این شرکت اقدام کرده است.

وی گفت: در جریان بارش برف سنگین و کولاک روزهای 21 و 22 بهمن ماه و قطع برق و همچنین یخ زدگی تجهیزات آب رسانی روستایی و خطوط انتقال آب به روستاهای خلخال بالغ بر 17 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی این شهرستان خسارت وارده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری روستایی استان اردبیل با اشاره به ادامه برودت هوا پس از قطع بارندگی برف و افت دما به منفی 26 درجه در خلخال افزود: این امر موجب یخ زدگی تاسیسات آبرسانی شهری شده و خسارات مالی قابل توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی آب شرب 30 روستای خلخال برطرف شد

مشکل قطعی آب شرب 30 روستای خلخال برطرف شد