مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:352020-02-16اقتصادي

احداث کارخانه انسولین تزریقی در البرز/ دانمارک سرمایه گذاری می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به احداث کارخانه انسولین تزریقی در استان از سرمایه گذاری دانمارک در این زمینه خبر داد.

- جهانگیر شاهمرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص 20 پروژه های اقتصاد مقاومتی و مهم استان البرز، اظهار کرد: این پروژه ها که در اصل اجرای آن از سال قبل آغاز شده است، زیرساختی بوده و برای استان بسیار پراهمیت است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های مختلفی از جمله گردشگری و یا حوزه کشاورزی در زمینه ایجاد شهرک های گلخانه ای تعریف شده است، افزود: تعدادی نیز مشتمل بر پروژه های مهم راه و شهرسازی از جمله ادامه آزادراه همت و یا بزرگراه شمالی است، به یقین بهره برداری از 20 طرح و پروژه مهم اقتصاد مقاومتی البرز موجب تغییراتی در سایر بخش های اقتصادی نیز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه امسال اجرای بسیاری از پروژه های اقتصادی در استان البرز دنبال شده است، افزود: قسمت اعظم این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری می رسد، یکسری از این پروژه ها مشتمل بر ایجاد ظرفیت اشتغال برای واحدهای صنعتی است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه گذاری ها در بخش صنعت آنچنان ورود بخش دولتی را نداشته ایم، گفت: خوشبختانه بیشتر سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه صنعت استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه انسولین تزریقی در البرز/ دانمارک سرمایه گذاری می کند

احداث کارخانه انسولین تزریقی در البرز/ دانمارک سرمایه گذاری می کند