مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-16اقتصادي

مشکل قطعی آب شرب روستاهای خلخال برطرف شد


مدیرعامل شرکت آبفای روستایی و شهری استان اردبیل گفت: مشکل قطعی آب شرب ناشی از بارش برف 30 روستای خلخال با تلاش های صورت گرفته در چند روز گذشته برطرف شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آبفای روستایی و شهری استان اردبیل گفت: مشکل قطعی آب شرب ناشی از بارش برف 30 روستای خلخال با تلاش های صورت گرفته در چند روز گذشته برطرف شد.

فرامرز بهنژاد 27 بهمن در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهری و روستابی خلخال اظهار کرد: در جریان بارش برف سنگین و کولاک روزهای 21 و 22 بهمن ماه و قطع برق و همچنین یخ زدگی تجهیزات آب رسانی روستایی و خطوط انتقال آب به روستاهای خلخال بالغ بر 17 میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی این شهرستان خسارت وارده شد.

به گفته وی همچنین به علت شدت سردی هوا آب 30 روستای واقع در بخش های شاهرود و مرکزی این شهرستان قطع شده بود که با برقراری مجدد جریان برق و همچنین تعویض و یا تعمیر تجهیزات آسیب دیده از برف و سرما آب پایدار این روستاها هم اکنون برقرار شده است.

بهنژاد گفت: سردی هوا همچنین موجب یخ زدگی و ترکیدگی تعداد قابل توجهی از کنتورهای آب مشترکین این شرکت و سیستم های لوله کشی آب شرب واحدهای مسکونی و تجاری در خلخال شده و خسارات مالی بر صاحبان آنها وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی آب شرب روستاهای خلخال برطرف شد

مشکل قطعی آب شرب روستاهای خلخال برطرف شد