مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-16فرهنگي

بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: بانوان ابهری هنر خود را در قالب نمایشگاه «مهربانو» به نمایش گذاشته اند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: بانوان ابهری هنر خود را در قالب نمایشگاه مهربانو به نمایش گذاشته اند.

آیسان صادقی صبح امروز (27 بهمن) در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهربانو در ابهر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه آثار هنری بانوان ابهر با عنوان مهربانو در بخش جنبی سومین همایش مهربانو به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن گرامی داشت هفته زن و روز مادر، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابهر از 20 بهمن ماه در گالری فرهنگسرای نور ابهر گشایش یافت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با همراهی بانوان هنرمند پیشکسوت و جوان منطقه، به مناسبت فرا رسیدن روز زن برگزار شده است.

صادقی در خصوص آثار ارائه شده در این نمایشگاه، ادامه داد: این نمایشگاه به همت بانوان هنرمند، توانمند و کارآفرین در دو بخش نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی با موضوع زن و هنر ایرانی برپا شده است که هنرمندان بخش هنرهای تجسمی در رشته های طراحی، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری و تذهیب، عکاسی، نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند

بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند