مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-16سياسي

مره صدق: شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان ثابت کنند که برای آنها منافع ملی از هر چیزی مهم تر است.

- نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان ثابت کنند که برای آنها منافع ملی از هر چیزی مهم تر است.

سیامک مره صدق در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات ضمن اعلام وفاداری به نظام آینده خود و کشور را می سازند پس وظیفه ملی همه ما جهت ساختن آینده کشورمان حضور پرشور در انتخابات است به خصوص در شرایطی که دشمنان سعی در ایجاد خطر برای کشور هستند.

وی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات به دشمنان ثابت می کنند که منافع ملی برای آنها اهمیت دارد البته که آنها باید از بین گزینه های موجود افرادی را انتخاب کنند که برای سرنوشت کشور مفید باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توضیح مولفه های انتخاب درست، اظهار کرد: مهم ترین مولفه این است که باید افرادی را انتخاب کرد که به منافع ملی پایبند باشند، وعده های عملی داده و کسانی که برای پیشرفت کشور کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است

مره صدق: شرکت در انتخابات وظیفه ملی همه است