مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-16سياسي

روایت سفیر آفریقای جنوبی از چالش های پیش روی زنان در این کشور


سفیر آفریقای جنوبی در تهران، با تشریح وضعیت کنونی زنان در آفریقای جنوبی، گفت: علی رغم پیشرفت هایی که در این حوزه صورت گرفته اما همچنان زنان با محدودیت هایی روبه رو هستند که مانع مشارکت فعال تر آنها در اقتصاد آفریقای جنوبی می شود.

- سفیر آفریقای جنوبی در تهران، با تشریح وضعیت کنونی زنان در آفریقای جنوبی، گفت: علی رغم پیشرفت هایی که در این حوزه صورت گرفته اما همچنان زنان با محدودیت هایی روبه رو هستند که مانع مشارکت فعال تر آنها در اقتصاد آفریقای جنوبی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز ویکا مازوی کومولو در نشست همایش نقش زنان در اقتصاد تعاون که با همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و سفارت آفریقای جنوبی در تهران به مناسبت روز زن در ایران برگزار شده بود، اظهار کرد: وقتی که رژیم آپارتاید در افریقای جنوبی برچیده شد و یک دولت دموکراتیک مسئولیت امور را برعهده گرفت، نلسون ماندلا رییس جمهور آفریقای جنوبی بر موضوع برابری زنان و مردان و بهتر شدن وضعیت زنان در آفریقای جنوبی تاکید کرد و گفت زمانی جامعه ما پیشرفت می کند که وضعیت زنان در جامعه بهبود پیدا کند .

این دیپلمات ارشد آفریقای جنوبی در تهران در ادامه ی صحبت های خود با بیان این که علی رغم پیشرفت هایی که زنان در حوزه های مختلف در این کشور داشته اند ، ولی همچنان با محدودیت هایی روبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سفیر آفریقای جنوبی از چالش های پیش روی زنان در این کشور

روایت سفیر آفریقای جنوبی از چالش های پیش روی زنان در این کشور