مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-16اقتصادي

تحقق 130 درصدی تعهد بانک کشاورزی زنجان در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون


جواد صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 9 هزار و 868 میلیارد ریال در بخش های مختلف به متقاضیان تسهیلات از این بانک پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: از این مبلغ هفت هزار و 240 میلیارد ریال برای کشاورزی، هزارو 138 میلیارد ریال در بخش صنعت و خدمات، هزارو 487 میلیارد ریال نیز به بازرگانی و دیگر حوزه ها تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گفته مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان، عمده تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان زنجان در بخش اشتغال پایدار روستایی با هزار و 38 میلیارد ریال بوده است.

صمدی خاطرنشان کرد: در بخش مکانیزاسیون کشاورزی که شامل پرداخت تسهیلات برای خرید تراکتور، کمباین و سایر ادوات کشاورزی است، در سطح استان 660 میلیارد ریال برای 644 متقاضی پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: در این حوزه 130 درصد از تعهدات برنامه ای ابلاغی بانک کشاورزی در استان زنجان قبل از پایان سال محقق شده است که موفقیت در حوزه پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان به شمار می رود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: در بخش صندوق توسعه ملی در استان 50 میلیارد ریال و برای آبیاری تحت فشار نیز 300 میلیارد ریال برای 230 نفر تسهیلات پرداخت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 130 درصدی تعهد بانک کشاورزی زنجان در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون

تحقق 130 درصدی تعهد بانک کشاورزی زنجان در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون