مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-16فرهنگي

جایزه بین المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت


برگزیدگان جایزه بین المللی خوشنویسی «یاس یاسین» در اختتامیه این مراسم و با حضور اساتید برجسته خوشنویسی ایران و جهان معرفی شدند.

- جایزه بین المللی خوشنویسی یاس یاسین برگزیدگان خود را شناخت ایسنا/خراسان رضوی برگزیدگان جایزه بین المللی خوشنویسی یاس یاسین در اختتامیه این مراسم و با حضور اساتید برجسته خوشنویسی ایران و جهان معرفی شدند.

از مجموع 252 اثر رسیده به دبیرخانه، 67 اثر در رشته کتابت نستعلیق، 29 اثر در رشته کتابت نسخ خطبه شریفه فدکیه، 45 اثر در رشته قطعه نویسی ثلث و 111 اثر در رشته قطعه نویسی نستعلیق مفاهیم فاطمی بوده است.

هیأت داوران پس از بررسی دقیق آثار نتایج را به شرح زیر اعلام می دارد.

در رشته کتابت نسخ خطبه فدکیه؛ جایزه رتبه دوّم به مبلغ 300 میلیون ریال به آقای علیرضا فلاحت پیشه از تهران و جایزه رتبه سوّم به مبلغ 200 میلیون ریال به آقای سامان کاکه دیوانه از عراق تعلق گرفت.

در این بخش خانم الهام میرطلایی از اصفهان، خانم زهرا میبدی از قم، آقای محمدنعیم جوادی از قم، خانم زهرا شیرازی پور از کرج، خانم اعظم السادات محمدی از مشهد، آقای حمید مکانیک از قوچان، خانم فاطمه مهدی زاده ارمکی از تهران، آقای اصغر کشاورز حداد از تهران، آقای لقمان محمد یوسف زاده از عراق، آقای علیرضا یوسفی فر از کاشان، خانم عذرا عبداللّه پور از اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بین المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت

جایزه بین المللی خوشنویسی «یاس یاسین» برگزیدگان خود را شناخت